23.43

Gokväll! Efter att ha ängnat några minuter åt den långa listan med frågor som "är du irländare" är jag en aning trött i skallen. Jag har sett spårlöst och gråtit en skvätt.. såg när jag tittade mig i spegeln att jag är alldeles svart runt öga. Ska snart krypa ner i sängen och sova.. men känner mig som pigg. Har sett Beck - Advokaten också som gick på min favvo kanal - TV1000 Nordic, druckit te och ätit leverpastej mackor med smörgåsgurka på. Det är riktigt jobb fika det, mumma.

Läser en tjejs blogg som var 13 år när hon födde sin son. Jag dömmer henne inte men det känns så konstigt att en 14 åring har ett barn på 1 år, då går man i sjuan. Nyss börjat högstadiet, man är en liten plutt. Men man växer väl in i sin roll.


Sen undrar jag, det är så många som läser min blogg.. kan ni inte berätta vilka ni är? kommentera med namn, ålder och ort, om ni vill va anonyma kan ni väl exempelvis skriva : kvinna 38 bjurholm. vi ser hur detta går. =P

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mia

läste också hennes blogg, hittade henne i dina kontakter. blev helt förskräckt men hon verkar klara det bra :)

2008-04-04 @ 07:34:15
Postat av: Linnea Ottosson

Hej Emma! Jag ska sänka din nyfikenhet en aning. Nu vet du att jag läser i alla fall :)

2008-04-04 @ 08:28:34
Postat av: Anonym

Kvinna, 20 år, Luleå. Guess who ;)

2008-04-04 @ 08:56:35
Postat av: Maria Thomasson

Tycker om din blogg, hittade den genom familjeliv. Är kass på att kommentera, men nu vet du vem jag är :-)
Ha det så bra!

2008-04-04 @ 10:33:09
URL: http://mariathomasson.blogg.se
Postat av: Lina

Hehe jag får nog också ta och skriva så där och se hur många som vågar kommentera, jag har faktiskt flest läsare i Bjurholm och Umeå så jag tvivlar på att folk vågar skriva vilka de är, men det kan ju vara kul att testa! Nice med barndagen! =D

2008-04-04 @ 10:41:11
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Frida

En kram från Åsele. Vi gillar din blogg!

2008-04-04 @ 12:46:45
URL: http://fredan.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är också en trogen läsare! Gillar din blogg mycket

2008-04-04 @ 15:41:28
Postat av: Sarat

En gamko från Degernäs, nu bosatt i Oslo, läser även din blogg nu och då. Du är alltså lite av en blogg-kändis du Emma? :) Pussn på dä!

2008-04-05 @ 13:31:09
Postat av: idamari

Läser rätt ofta nu har jag märkt. Du har en läsvärd blogg. Jag är 20 år, kommer från vilhelmina och bor i umeå nu.

2008-04-06 @ 23:09:07
URL: http://maire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0