afternoon

Har nyss kommit hem efter en prommis med Lina och barnen. Kul att träffa dom för det var säkert över en månad sen. Jag kände va skönt det var att prata med någon av samma kön och situation. Saknar mina vänner, jag träffar dom sällan nuförtiden. Kan ju bero på att Emilia har varit sjuk och jag har jobbat rätt mycke mars månad. Denna helg har varit så slö. Älskling ligger på soffan än (han har gjort det hela dagen) Jag har iaf bytt gardiner i sovrummet. Tycker om när det blir en liten förändring, det märks att jag är född i tvillingarnas tecken "omväxling förnöjer" nog för att jag tycker att det är jobbigt att vara så ibland. Jag är så rastlös människa. Min sambo är raka motsatsen, vilket kan göra mig tokig. Men kanske därför vi kompleterar varandra så bra?

Tvillingen ogillar regelbundna vanor och kräver omväxling. Rastlösheten kan utåt ge sken av lynnighet och ytlighet, men det är bara för att allt går så mycket snabbare för tvillingen, som i sin tur tycker att resten av världen rör sig sakta. - stämmer så bra!
image97

Emilia sover i vagnen och jag håller på koka potatis, älskling tyckte det skulle bli en senare middag idag, sen somnade han. Får se hur sen den blir. Ikväll blir det nog film och mys, imorrn åker min M tillbaka till staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0