att jag orkar

10 saker om mig
1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? en aning
4. Är du ledsen? nej
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? näe tror inte det
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? näe ser mig inte som cool hahahahaha
9. Är du från Irland? va är det här för frågor? näee
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja det är dom

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Romantiker som jag är så jaa
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja men oja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja klart jag har
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? yes
6. Har du haft en hemlig beundrare? jag tror det faktiskt
7. Är du kär? Ja i min Marcus såklart
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja klart jag vill

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? få bästa vänner
5. TV eller Internet? beror på vad jag är på för humör
6. Coca-cola eller Pepsi? cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? eftersom de vilda utekvällarna är lite utav blir det romantisk hemmakväll.
8. Pengar eller lycka? lycka, men jag har fått lära mig nu på slutet att pengar är viktigare än jag trott.
9. Dag eller natt? dag, på natten sover jag ju.
10. MSN eller mobil? mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha näe
2. Brutit ett ben? nej
3. Gjort nåt du ångrar? gjort är ju gjort men klart man kan ångra sig.
4. Hoppat Bungee Jump? näe
5. Ljugit för någon du tycker om? ja tyvärr
6. Ätit en hel tårta? näe
7. Gjort bort dig offentligt? har hänt
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? har bara haft guldfisk, räknas det?
10. Velat försvinna? joo

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? MalinF
2. Telefonsamtalet du fick? älskling
3. Personen du va med? va?
4. Roligaste grejen som hänt? att jag & marcus fått en underbar dotter
5. Personen du sms:ade? älskling
6. Du va i en bil med? emilia
7. Gick på bio med? älskling
8. Var och shoppade med? älskling
9. Du kysste? älskling
10. Du skrev till på myspace? har ej
11. Du kommenterade? mia
12. Du tillbringade natten med? solo i veckan, emilia sover iaf bredvid mig
13. Du kramade? Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0