betyg

Åkte in till Vännäs vid halv ett, skulle lämna in mina tidigare betyg samt mitt projektarbete. Fick veta att jag fick MVG i alla kurser jag läste i höstas. Jag är en stjärna! När det går så bra blir jag nästan peppad att börja plugga i höst igen. Men ska tänka efter lite till innan jag bestämmer mig. Snart får jag mitt slutgiltiga betyg hemskickat. Jag har endast ett IG (Matte B) och behörighet till vidare studier. Känner mig duktig som har kämpat i alla dessa år.

Äter så mycket då jag är hos mamma o pappa, helt sjukt vad jag hinner stoppa i mig. Bullar, kakor, muffins, chips, godis med mera med mera... Ikväll börjar spårlöst, tror det är kl 20 på 4an. Är spännande när folk letar upp sina biologiska föräldrar.

Nu måste jag ner på byn och posta brevet till försäkringskassan (gick inge bra då jag skulle fixa e-leg) sen köpa nikotinfri snus, jag vet att jag är en fjant som håller på med det istället. Ja mena lönt, men jag äter inte lika mycke onyttigt om jag får ha något under läppen. Men en dag ska jag väl sluta med det oxå, den kostar bara 28 kr för er som undrar. Billigt och bra!

Det var allt för nu.


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad mycket riktig snus måste kosta nu då! Haha förstod att du skulle vilja se den serien! =)

2008-04-03 @ 19:41:08
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0