bloggar Naken i sängen

Tyckte det var en spännande rubrik och dessutom stämmer det. Slutade jobbet 21.30 sedan har jag duschat och fastnade här, ska snart hoppa i pyjamsen eller åtminstone ett par trosor. Bloggen är lite psykad och seg. Känns inte som något ovanligt. Ska ta mig en glass.. svärfar kom med en hel kasse full. Dom hade tömt glassfrysen på verkstan och det tackar jag inte nej till det vet Bosse =) så jag kan gärna bjuda på en glass när någon kommer på besök.. har ett helt sortiment som jag stolt visade för Malin & Antonia i fredags =) haha!
Jag älskar allt som är sött. Har hunnit trycka i mig en pizzabit sen jag kom hem också.. så jag gillar allt som är gott med andra ord.

Thats all for tonight! I'll be back in the morning. Ps. Jag ska ta bort ett födelsemärke imorrn, börjar bli nervös.. hatar sprutor, kommer få lokalbedövning-AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0