bloggbehov

Då har jag avverkat 2 filmer, först Solstorm och sen Från andra sidan, sistnämda var en rysare. Scary shit! Har också hunnit trycka i mig massa godis. Mysigt med film, tråkigt utan älskling som just alldeles precis skickade mess och frågade om jag gått och lagt mig.
Verkar som många haft blogg behov de sista dagarna då bloggen vart ur funktion.
Idag har jag haft 40 besökare, skulle vara roligt att veta vilka.. ? jag kanske vet max hälften.

Nu ska jag hoppa isäng och lyssna på någon avslapnings cd, eller mental träning eller va det nu var. Sen kommer jag att somna ganska fort.

image97
finaste underbaraste lill älskling

Kommentarer
Postat av: Lina

Därför du ska skaffa analytics, då ser man hur sjukt många läsare det är i Bjurholm (och Umeå), och var resten kommer från också för den delen.. och hur de kommer till bloggen osv.. roligt roligt! =)

2008-04-02 @ 09:10:24
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0