Boring blogg?

Dunderförkylningen har anlänt. Välkommen, eller inte. Har dock inte ekonomi att ligga hemma under täcket. Brukar gå bra när jag väl har vaknat till liv så att säga. Det är skönt att vara vaken tidigt.. fast det är skönt att sova länge också, fast det händer inte ofta. Känner att min blogg börjar bli boring. Har som ingen tid eller ork att skriva känns det som.  Vill umgås me med mina vänner.. men jag & MF har verkligen dålig tajming.. snart får hon bebis också, spännande. Jag längtar! =D Men nästa vecka kanske vi kan klämma in ett möte eller hur Malin? Jag måste ju in och köpa vår jacka till mig själv och Emilia. När ska jag hinna det? Näe nu väntar tvätt, ska försöka få Emilia att vila lite innan dagis.
Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ju viktigare att ha ett roligt liv än att bloggen ska vara rolig =)

2008-04-23 @ 11:56:17
URL: http://neithotep.blogg.se
Postat av: annah

Krya på dig!

2008-04-23 @ 12:40:27
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/
Postat av: M

Hoppas förkylningen inte håller i sig så länge nu när det snart äntligen är sommar.

2008-04-23 @ 14:42:51
Postat av: M

Ja det blir vi nog om allt går som det ska, vilket jag hoppas på. :)

2008-04-24 @ 13:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0