fräknar

Ska börja med att säga tack till er som gav er tillkänna.. känns trevligt att veta vilka en liten procent av er läsare är =) Ni andra får gärna slänga in en kommentar ni med.

Vilken härlig dag, är på mycket bättre humör nu än imorse. Vaknade vid nio tiden, såg att jobbet hade ringt 07.08 TYPISKT!! att jag inte hörde telefonen. Den hade fallit ner i sängspringan så ljudet lixom dämpade sig. Jag som är i behov av vartenda öre jag kan tjäna. Nåja det går inte att gräma sig mer över det.
 
Satt mig på altanen och njöt av vårsolen som lockade fram fräknarna i mitt ansikte och åt en euroshopper glass strut, tro det eller ej dom var underbart goda. Jag gillar euroshopper, billigt och bra.. och ni mammor, pröva blöjorna endast 79 kr för ett blöjpaket, då kan ju pampers och libero slänga sig i väggen med sina blöjpaket som kostar långt över hundralappen.

Idag kommer min älskling hem, äntligen! Sitter och funderar vad jag ska laga för middag.. men då kom jag på att eftersom jag inte har några pengar på kortet kan jag inte handla och då måste jag vänta till älskling kommer hem. Eller så slänger jag ihop en skink eller köttfärspaj, blev som sugen på det.

Emilia börjar bli piggare, det syns i ögonen och hon är inte lika slö längre utan väldigt sprallig. Det är kul =) Helgen är oplanerad, jag ska bara njuta av att ha älskling hemma.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0