glad dag

Det blev inge Umeå idag för att brorsan hade tagit bilen till Lse igår. Men istället kom Emma & Jesper och hälsade på, det var trevligt. Jag bjöd på blåbärskaka och marsansås och barnen lekte och vi pratade om saker mammor pratar om. Sen lyxade jag på med en billys pan pizza till middag, haha! orkade inte laga någon mat nu när inte M är hemma. Men det var gott, Emilia fick makaroner och lax med broccoli mexicana som jag lagat. mamma plus poäng till mig right?
Sen har vi myst och Emilia badat. Min lill gumma gick själv idag, flera gånger och flera steg, jag blev så stolt.. :D det blev hon med. Tittade på mig med stora ögon och stort leende, lill älskling är så duktig! <3

Sen kom mamma, pappa, brorsan & evelina med nybakta kakor och mjölk till mig, va snällt av dom och kakorna var underbara. Så här sitter jag halv mätt och funderar på att ta mig en glasspinne för att dämpa sötsuget.
Jag kan nu stolt berätta att jag är nikotinfri och nikotnfri snus fri haha! Har slutat med det oxå och det går bra, har tjuvrökt en ciggarett men det är inget jag kommer börja med. det har som aldrig vart min grej.

Evvan ringde nyss, det var roligt, har inte pratat i tele med henne på lääng.

Just det, jag har flyttat över Emilias säng till hennes rum nu, nu är det dags att hon börjar sova i eget. Det gick bara bra att lägga henne så jag hoppas det håller i sig. Näe nu ska jag surfa vidare och hämta glassen jag nämde =) Känner mig på ett strålande humör!

image99
Emma leker med Jesper & Emilia

Kommentarer
Postat av: Charlotte

lite så här i efterhand så läser jag också din blogg ofta ;) Lotta

2008-04-08 @ 17:49:29
Postat av: Emma

Gud va jag ser koncentrerad ut.. Det var ju lite knepigt det där! :) Tack för två trevliga dagar!

2008-04-08 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0