Gokväll

Kunde inte sova igårnatt, klockan var 01.30 sista gången jag kollade på klockan. Var ändå pigg när klockan ringde 05.50 imorse. Upp på dagis och sen på jobbet. Slutade klockan 15.00 gick ner för att hämta vagnen och gå upp och hämta Emilia, var bara den gamla vagnen eftersom den nya är i bilen och upptäcker att det inte är nå luft i däcken. Mamma kom som en räddande ängel med bilen det skulle bli lite jobbigt att gå och bära Emilia runt byn eftersom jag skulle handla också. Gjorde fiskgratäng till middag och sen har jag bara legat i soffan och sett tv. Såg Extreme Home makeover och blödig som man är rann en tår ner för min kind. Emilia somnade klockan 18, hon är så trött och grinig när hon kommer hem, vill kanppt äta =( får dåligt samvete för att jag jobbar så mycket.

Imorrn är det kvällsjobb så då hinner vi leka lite på förmiddagen iaf =)
image113
Älskar dig gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag jobbar på ett ställe som heter Boomerang, ett mäss och eventbolag i Umeå. Jobbar med mässor och företagsevent.

2008-04-28 @ 23:22:53
URL: http://mariathomasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0