good night sweetheart

Jaha då var det kvällen. Min prins var visst hemma idag då jag slutatde jobbet. Trevligt värre. Vi har sett filmen 9 månader och ätit skräpmat. Tryckte 3 ballerina också.. jag är en sådan gottegris alltså. Ska snart lägga mig med mitt korsord eller läsa mama, lutar åt det sistnämda för jag är så trött. Jobb 7-15 imorrn och det känns ju skönt att få gå hem lite tidigare.. och orka med att laga någon mat. Kan inte påstå att jag är speciellt på hugget att ställa mig vid spisen efter en hel arbetsdag.. men det är ju bara att gilla läget för så kommer det att vara. Varför kan jag inte bara gilla att laga mat? tycker det är ruskigt tråkigt. Då bakar jag hellre. Bakade en rulltårta på jobbet idag, den blev god. Ska bli skönt med 2 dagars ledighet även om det inte lär bli någon sovmorgon för det.
Nu väntar jag bara på att älskling ska duscha så han kommer och lägger sig någon gång.

good night!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjo! Du, spana in ett snabbt, gott och nyttigt recept på min blogg. Perfekt mat när man varken känner sig ha tid eller lust att spendera en livstid vid spisen :) Trevlig helg!

2008-04-18 @ 08:18:26
URL: http://fredan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0