halåå måndag

Vi klev upp klockan sju imorse, sedan har vi lekt och jag plockat undan lite, satt igång en tvättmaskin och sagt hejdå till älskling som åkte till umeå för ett tag sedan. Ringde nyss till ikea för att klaga på att stolsdynor till kökstolarna krympt, samt fotöljens överdrag, fast jag följt tvättanvisningarna. Fick till svar att jag måste åka till ikea och visa upp det, värt för mig som är bosatt så långt ifrån ett ikea varuhus. Känner att jag blir arg, men samtidigt måste ju dom få det bevisat att det har krymt. Men det blir väl att köpa nytt isf. Palla köra ner dit för att visa, ta av klädseln och allt, nej tack.

Jag känner att rastlösheten börjar komma, Emilia sussar och det är dåligt väder. Men det blir nog att gå ut iallafall. Blir inget bad pga att hon haft öroninflammation, kan ju inte vara så bra att få vatten i öronen så vi avstår ifrån det. Vill åka in till Umeå jag med och umgås med Malin. Kanske ska göra det? Om jag får låna mamis bil vill säga.

Vill ha ett jobb, vill tjäna pengar.. ska skicka iväg två ansökningar nu. Sedan ska jag kolla runt på utbildningar. Kanske rent utav ska börja i höst ändå. Jag är så rastlös av att bara jobba lite.


Kommentarer
Postat av: Evvan

Om ni far på Ikea i Haparanda så kan jag följa med :)

2008-04-07 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0