hey

Igår då jag la mig i sängen bröt det ut på allvar, låg och gapade för att kunna andas. Är så less på att va förkyld, ja blir så trött i kroppen. Jobben bara strömmar in och jag ska jobba alla dagar utom söndag denna vecka. Hade säkert fåt om det inte är så att man bara får jobba 6 dagar i sträck. Ska inskola mig på en ny avdelning och det känns jätte roligt. Blir många kvällar, det enda tråkiga är att jag inte kan äta middag med min familj. Sitter och känner lugnet, börjar jobbet klockan 14.00. Solen skiner och det går inte att vara annat än glad =)
Ska dammsuga lite för ovanlighetens skull haha.. kan dom inte sopa gatorna snart?

Ja det händer inte så mycket, mamma va här på förmiddagen och tog bort mina 4 stygn. Doktorn hade sytt så fint så det blir inte så farligt ärr. yes yes.
Längesen ja la ut en bild, kanske dags nu
image112
Den finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0