it makes me weak

Ingen sol på min lediga dag, men så kan det vara. Fick en liiten sovmorgon iaf. Nu är man solo vaken. Emilia va så grinig, hon är så trött hela tiden. Det är inge kul. Blir lite orolig, fast hon är lite förkyld också. Ska äta lite nu, sen fixa håret.. det är en risbuske idag (som alla andra dagar) varför tycker folk att lockigt är så vackert..? dom skulle vakna med mitt hår en morgon så tror jag inte jag hör glädjerop direkt. Plattången har då fått vila länge nu, jag har varken haft tid eller ork att stå och dra hundra gånger tills det äntligen är spikrakt för att sedan gå ut och sedan är det vågigt. Så allt slit i onödan. Kanske ska göra ett ryck idag, dom sa det skulle blir regn så det passar ju bra. =P

Tack Erika för att du gjorde mig påmind om en låt jag hade glömt bort Hinder - Lips of an angel den är såå underbar =)

Tror jag ska äta en färdigrätt.. på helgen är jag inte speciellt på hugget för att laga mat, mer på veckan då är man så igång redan. Varför föddes jag inte mästerkock? Tror att det är stora klagardagen men jag vet inte varför jag känner mig så down. Första dagen på läng, men så är det ibland. Imorrn är ny arbetsdag. Ny dag nya tag.
Kanske beror det på att solen gömmer sig under molnen idag eller för att jag är född med ett pendlande humör oavsett.

That's all for today. Nu vaknar min prinsessa också =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Man måste ju få klaga ibland också =)
Synd att du jobbar idag, hör utav dig när du är ledig =)

2008-04-28 @ 10:51:10
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Grynet

:] jag tycker den låten är så vacker..! jag täntke inte på texten så mkt men nu när ja läste igenonm den..! oj oj oj! =)..
Hade aldrig hört låten förut..! =)

2008-04-29 @ 22:38:29
URL: http://gryn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0