Ja den fungerar!! =D

Jag har saknat min kära blogg.
Igår jobbade jag mellan 08-13. När jag kom hem var lill älskling ännu sjukare så jag ringde på vc och fick komma direkt. Visade sig att hon har dubbelsidig öroninflamation och rosslig i bröstet. Penicillin fick hon.. men hon kräktes 2 ggr igår så jag vet inte om den verkade? imorse spottade hon bara ut den =/ vill att min lilla gumma ska bli frisk. Nu ligger hon och sover så sött min prinsessa. Doktorn sa att det är för att hon börjat på dagis, vilket smittställe alltså.

Håller på att tvätta våran vita soffgrupp, det behövs kan jag lova :P
Idag ska jag på arbetsförmedlingen och sen hem till mamma. Älskling är i Umeå och tar lastbils kortet så han skulle sova borta ett par nätter. Då åker vi till mami, blir inte lika ensamt då. Sedan är det längesen jag och mamma umgicks en längre stund.

Har färgat håret mörkbrunt igen och jag stormtrivs här är resultatet:image94

Nu ska jag passa på att duscha. skriver senare.


Kommentarer
Postat av: Emma

Va tråkigt att hon är sjuk! Hon får krya på sig.
Nice hair!

2008-04-01 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0