Kan denna trötthet ge sig?

Jag är helt slut. Har gått upp och ner för backen hela dagen känns det som. Blir bara 3 ggr men det är mycke nog. Farmor bjöd på biff, morotstuvning och pären. Det var mums, Emilia åt en stor portion och det gjorde mamma, pappa och jag också. Emilia går bara mer och mer nu och det är så roligt att se att hon blir så glad då hon klarar det. Hon är så duktig. Sen säger hon mamma, pappa, titta, tutte och har sagt tack en gång. Vi har en bok med olika visor i och när hon ser spindeln så visar hon med fingrarna att vi ska sjunge imse, vimse spindel och följer med i rörelserna. Söt som socker är hon. <3
image108
Gillar också att klättra upp på allt och in i lådor mm. Här sitter hon i mormors stekpanna =)

Ska hoppa in i duschen, sen lägga mig i sängen och lösa min nyinköpta korsordstidning för 24 spänn som jag lyxade på med idag. Det flyter på bra med jobb, ska jobba det tre kommande dagarna och typ hela nästa vecka. Great!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men går hon!? Det har jag helt missat. Duktig kicka =)

2008-04-16 @ 12:03:32
URL: http://neithotep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0