mammaträff

Ännu en trevlig dag, känns som den vart lång. Emilia vaknade vid 06.15 tiden så då var det bara att stiga upp. Hade somnat rätt sent, låg och kikade på sex and the city och sedan blev det Irene Huss - Den krossade tanghästen som jag somnade ifrån. Får se slutet ikväll. Lämnade Emilia på dagis 08.30 sedan har jag donat här hemma, städat lite, diskat, duschat och suttit vid datorn. Hämtade henne 13.30 sedan var det mammaträff. Jag, Emma & Diana, Emilia, Jesper & Tindra var det idag och det var mycket trevligt. Emma hade bakat en god kladdkaka och köpt andra goda chokladkakor som jag så gärna mumsade i mig. Sedan bjöd mamma på middag, tackar tackar! Emilia somnade klockan 19, hon var så trött efter en hel dag med lek och bus.

Det är så tyst och lugnt här hemma, jag njuter av lugnet lite. Har en rostbiff i ungnen som jag ska ta ut vid exakt 63 grader. Första gången jag gör det annars brukar min M stå för tillagningen av älgköttet,blir spännande att se om jag lyckas, så svårt tycker jag inte det ska vara, hade ju trots allt MVG i matkunskap =P

Är så less på all musik jag har på datorn, har ni några tips på bra låtar? Just nu lyssnar jag på Fat Joe feat. Lil Wayne - Make it rain. När jag hör Flo-Rida - Low (feat T-pain) vill jag bara ut och dansa.. va så längsen, tror det var annandagjul då jag & Sara röjde på två våningar haha! Jag dansade hela kvällen och gick sedan på Max för att äta mat, Sara va på McDonalds men jag skulle promt till Max. Sedan efter att ha ätit upp skrovmålet sittande på någon bänk med en berusad urinerande man bredvid fick jag gå hem till Antonia på Teg i högklackade skor mitt i natten. Träffade som tur var en brud som ville följa med mig hem om ni fårstår vad jag menar. Jag sökte sällskap på vägen hem, hon sökte nog en sovkompis =P Fick iaf lyssna på hennes Mp3 medan vi gick och där spelades Barbados - Kom hem. Hon följde mig till dörren som en gentleman eller kvinna. Och jag var då glad för att få komma hem till en yrvaken Antonia.

image100
Jag är på strålande humör idag också, nu ska bara snön smälta bort så blir jag ännu lyckligare =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Du ser strålande glad ut också =)
Nej ingen är ju hel, vet inte hur jag tänkte där men jag får allt ta och ändra, jag tänkte förstås på mina eftersom de båda är mina haha.

2008-04-08 @ 22:03:58
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Mia

eftersom jag inte har listat ut hur man svrar på kommentarer så skriver jag svar här istället gällande radion och det hela.

det var så här att en skola i landskrona funderade på att börja drogtesta elever. bara välja ut någon lite nu och då. det gick på radion och då skickade en kompis in ett sms om att folk blir drogtestade på våran skola också (ej frivilligt). p3 ringde upp honom helt oväntat,han gav iaf radiogubben våra nummer och han ringde och undra om vi ville vara med. kränkade och kränkade men det är inte alltid så kul när folk skriker knarkare i korridoren, en gång sa en tjej till min lillasyster att ajg hade suttit uppe och knarkat hela natten. roligt för lillasyster att höra det hon blev ju rädd. sen får mamma höra hela tiden att hon inte tar hand om oss och hon inte ens märkt att jag gått på tabletter i 2 år (liksom va?)värst var det att ingen pratade med mig så tillslut ansåg lärarna att jag var "mobbad".
mamma blev ju totalt galen på allting så hon pratade med mina lärare och sa att om jag skulle gå kvar så skulle dom fan va tvungen att fixa detta nu. det skulle dom tydligen men sen sa dom till mig att dom inte tänkte hjälpa mig mer förrän slutade med apberget. sen tyckte dom jag fick skylla mig själv eftersom jag festade och umgicks med sånna människor.

jaja, det var väl ungefär så :)

2008-04-09 @ 07:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0