Måndag

Sorry mina läsare om jag vart dålig på uppdatera. Kanske bara gått en dag men ändå haha. Började jobbet klockan 13.00 och gick hem 21.35. Tur ja ha nära hem. Känner mig krasslig. Tror en förkylning är på väg.. Emilia har blivit förkyld och inte konstigt om jag blir det. Har ont i halsen och känner mig slö i kroppen även lite i knoppen, där va jag fyndig va! Det är jobb i stort sett hela veckan, bara ledig fredag och söndag. Men eftersom jag är lite av en arbetsmyra tycker jag det är trevligt. Ska nog åka in till big city umeå på fredag då jag fått min lön och inhandla vår ytterkläder till Emilia, det börjar bli rätt varmt nu. Även jag skulle behöva en vårjacka men jag vet tyvärr inte om pengarna räcker. Vi får se då jag betalt räkningarna. Känns skönt att få tjäna egna pengar.

Nu ska jag ta en dusch och sedan sova.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Sugen på en ny design? Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget: http://esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html#comment

2008-04-21 @ 22:25:09
URL: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0