Nice Suprise

Igårkväll då jag satt och höll på somna vid datorn så låstes dörren upp och förutom jag är det bara två som har nyckeln, älskling & hans mamma.. och in genom dörren kom min älskling, vilken överraskning. Jag vart såklart jätteglad och vi låg i sängen hela kvällen - det var mys. Sedan somnade jag kanske vid 22 tiden. Upp och hoppa 05.30 och vad jag var pigg. Har lärt mig nu att det lönar sig med tidiga kvällar. Har rast nu, ska back to work klockan 12. Solen skiner och det är underbart. Vi ska kanske ut med några boende i eftermiddag så även dom får känna vårluften och solens värme.
Emilia var drock trött imorse. Lill älskling, det gör ont i mammahjärtat att måsta väcka min lilla solstråle till ännu en lång dag på dagis, hon är så duktig.

Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin och läsa lite i min mama tidning jag fick idag. 3 nummer för bara 68 spänn.. + nå saker som jag dock inte fick idag? Jag var tvungen att unna mig lite rolig läsning.

oh happy day!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken härlig överraskning! Grejerna brukar komma när efter man betalat.

2008-04-17 @ 12:31:07
URL: http://neithotep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0