Ont i huvudet

Ja det blev en lång och seg dag idag.. grät en skvätt av utmattning då jag kom hem och stod vi spisen och hoppades att potatisen skulle vara klar någongång så jag kunde mätta min trötta dotters hungriga mage. Min kära sambo förstod inte vad det var med mig haha! Jag är en sådan känslig människa, jag har så lätt till tårar. Helst om jag är slut i både kropp och själ. Emilia somnade halv sju. Jag sitter här och tänker att jag måste helt enkelt inse att jag inte hinner göra allt som jag känner måsten inför.. det kan vänta. Jag kan inte vara super woman och ha 8 armar även om jag skulle tycka att det skulle vara bra. Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och stöka undan middagen. Sen mina vänner ska jag krypa ner i soffan och mysa, känna att det är helg. Sedan ska jag somna rätt tidigt för imorrn ska jag upp och leka med Emilia, vi ska gå promenad och njuta av solen (hoppas den vill titta fram på min två lediga dagar) Min M pratar om thai middag imorrn, ärligt talat är jag inte sugen för fem öre. Kan äta och sen gå hem.. jag vill bara vara hemma och känna lugnet. Det är inte så likt mig, jag är ju så rastlös, men just nu gör det mig ingenting att bara vara.

Trevlig kväll!

image109
LOVE!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så söt! Visst glömde jag kameran hos er?

2008-04-18 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0