Rastlös

Jag är så rolig, då har jag längtat efter en ledig dag och då den kommer känner jag genast för att hitta på något. Emilia vaknade klockan sju och jag var jätte trött.. Älskling har åkt till Umeå och jag har ingen tillgång till bil eftersom mamma måste ha den i veckan. Jag är stuck in bjurholm. Vad göra? Hade glömt att jag skulle till vc idag så jag tänkte att vi kunde bada men eftersom jag ska vara där 14.30 så kan det bli tajt om tid. Det finns ju såklart andra saker jag kan roa mig med som till exempel, städ och tvätt men jag känner inte för det. Lär bli så ändå- Nu sover Emilia igen och jag kanske skulle ta på mig nå kläder och bädda sängen.

skriver ikväll igen och berättar hur mitt lilla ingrepp gick.


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas det gick bra idag och att nerverna inte åkte bergochdalbana det är ju aldrig roligt att ligga under kniven. Men du är ju borta rätta virke så det fixar du :-P

2008-04-14 @ 15:21:31
URL: http://malinns.blogg.se
Postat av: Lina

Lycka till idag =)
Nej vi åker inte in till Bjurholm (eller var det nu blir) imorgon, har du Annas nr så du kan säga till henne var den blir?

2008-04-14 @ 16:24:49
URL: http://neithotep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0