Skiter i duschen

Orkar faktiskt inte, får duscha imorrn efter jobbet istället. Så jag hamnade här, eftersom jag i stort sett kan varje replik i nothing hill så sket jag i den också. Jag har sett den 100 tals gånger och den är alltid lika bra. Jag är en sådan romantiker alltså. Eftersom det bara är jag som är vaken så passar jag på att blogga lite. Jag skulle egentligen ha fått mina 8 timmars sömn som förmodligen kommer bli 6 - äh sova får jag göra en annan dag eller möjligtvis om 17 år. Fast det vet man ju inte heller.. jag kanske har småbarn då också, fast hur gammal är jag då? hm, 37. Vill ha många barn. Hoppas jag kan få många barn. Fast sådant vet man ju aldrig heller.
Sitter och spelar lite harpan, det är kul.

Har slut på batteri i kameran och har inga hemma, måste köpa imorrn för nu går Emilia för fullt, även ute med stövlarna på. Mamma hade fyndat på lilla garderoben igår.. en vindjacka och vindbyxa, mössa och vantar för bara 300 spänn.. så Emilia är söt som socker där hon springer runt i rosa stövlar och rosa/röd dress med röda vantar och mössa. Ja ni skulle se vilken karamell hon är. Min mamma är toppen!

Nu känner jag tröttheten börjar smyga sig på, jag går på något sorts högvarv hela tiden. Men vad jag hinner med mycket. Och vad jag trivs med mitt liv nu. Nu fattas bara ett fast jobb, tänk vad skönt. Vet iaf att jag har jobb från nu till och med agusti ut. Känns bra.

Körde genom byn idag, solen sken och jag poppa stereo. Hela Bjuris vaknar till liv. Lovely! Jag har börjat bli lite skeptisk till att fortsätta skriva blogg.. jag tycker det känns så knepigt att så mycket folk läser. Alltså folk från typ städer jag inte känner någon i och så. Men jag skriver ju inte sååå privat längre, men ändå. Ska ta mig en tankeställare. Samtidigt är det ju kul. äh vad jag svamlar.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: kim

nej, sluta inte blogga! kul att läsa ju :) kram

2008-04-26 @ 13:18:21
Postat av: annah

hahhaha, jag missförstod först rubriken en aning...
Efter att ha läst förstod jag att det var inte någon som missat toan utan du som inte orka duscha ;)

2008-04-28 @ 13:48:12
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du kan ju inte sluta blogga! Har läst din blogg sen du började. :)

2008-04-28 @ 17:08:22
URL: http://saraps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0