Spännande

Eftersom jag är ungefär lika nyfikna som ni så har jag skaffat google analytics. Då ser jag varfifrån mina besökare på bloggen är. Besökarna är främst från Bjurholm och norra Sverige såklart, men även södra Sverige och Norge. Lite kul men samtidigt skrämmande på något sätt. Kan till och med se nätverksplatser. Bjurholms kommun bland annat. Återkommande besökare är 58,05 % det är ju kul och nya 41,95 % under de här dagarna iaf.
Kan se hur många som kommer direkt till sidan och de som går från andra sidor, typ apberget eller andras bloggar osv. Ja nog om det.. kul är det iaf.

Idag har jag jobbat 7-16.30. Sen dolat på här hemma med diverse mat, stök, tvätt och städ. Emilia somnade vid sju. Imorrn blir det kvällsjobb igen. Skoj. Fick mitt lönebesked idag och det var verkligen roligt. Min första lön på ett år och den var bra i mina ögon. Gjorde mig glad. Fick träffa MF med stormagen idag också.. soon soon äre maj =D ja det var väl det, känner mig på väldigt bra humör måste jag säga. Våren är här och fåglarna kvittar.. jag har dock kommit underfund med min snuva (eller mamma var det) blir alltid såhär varje år den här tiden, jag har ju pollen allergi! Great, not! Ja nu ska jag duscha och lösa korsord.. missat spårlöst har jag ocå gjort kanske hinner se reprisen på söndag.

Dagens ros går igen till mina kollegor, tror inte någon läser men ändå =) Malin får också en ros eftersom hon kom och sa hej idag!

Byee!


Kommentarer
Postat av: Ida åsele

Hahahaha du måste se de här!!!http://www.youtube.com/watch?v=82JgEHIBaHA&NR=1

2008-04-25 @ 10:43:32
Postat av: Emma

Det kan bli vart som helst inom äldreomsorgen.. Men det känns som om det inte spelar någon roll!

2008-04-25 @ 13:28:23
Postat av: Lina

Haha ja visst är det roligt, man kan ju verkligen se allt nästan.. och visst blir man chockad över hur många Bjurholmare som läser! =D
Jag har 80% återkommande men jag tror det ökar ju längre man haft den också =)

2008-04-25 @ 14:57:40
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0