Thai mat

Är gott och starkt. Middagen blev sen, så det var sovdags för Emilia så hon fick stanna hemma. Erika kom ner och satt barnvakt. Kom hem klockan 21.00 Oskars tjej hade lagat en köttgryta och friterade räkor och ris. Mumma. Tuggade på en sån där jalapenjo eller va dom heter och det brände hett i min mun. Lagom starkt är bäst. Tror Hasse håller med mig =) Har suttit och pratat med Erika i 2 timmar och nu sitter jag här, min M är kvar på festligheterna och jag mår bra av att avstå.. jag är hellre hemma med min älskade dotter och är pigg imorrn så vi kan leka. Jag älskar henne så mycket, mitt hjärta, mitt allt.

I'm head over heels goddess of mine
Your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive


I'm not ever alone
You're not ever alone

image110
Kärlek! mamma älskar dig mest i hela världen. <3

Nu väntar jag på att min älskade pojkvän ska komma hem och krama mig, men det lär säkert dröja några timmar =P åh vad jag känner lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0