Tisdag

Jag är hel trött vaknade nyss. Lämnade Emilia på dagis halv nio, sedan gick jag runt Bjurholm och väntade på att kiosken och konsum skulle öppna. Kändes verkligen som jag hängde på låset. Varför kan dom inte öppna  klockan 8 för? men en prommis är ju aldrig fel, fast det kändes verkligen som jag skulle somna då jag gick. La mig vid klockan 10 och det var såå skönt. Vart ju inte en sådan tidig kväll igår ändå.. jag är sämst. Men låg och pratade men älskling. Ska gå och hämta Emilia halv två, sedan kommer Emma & Jesper.. blir bara dom. Tindra var sjuk så dom kunde inte komma. Sedan ska jag & Emilia till farmor som ska bjuda på middag, det är alltid gött. Träffade henne på byn igår och hon är så gullig. Sa till sin vännina att hon skulle få se på nå vackert och menade då lill Emilia =)
Hade tänkt hinna städa nu när Emilia var på dagis men jag känner verkligen att jag inte orkar.. måste kanske börja med vitaminer eller något, för det här går ju inte kan ju inte va en tröttis hela tiden.

Tänkte på en sak då jag gick från dagis, det känns bra att man bor på en liten ort.. man vet vilka personalen är osv. Känns ju tryggt. Skulle nog vara jobbigt om man inte hade sett människan innan. Sa till en pojke idag som sprang med en stol på hjul fram och tillbaka där Emilia satt på golvet, kände mig som en sur tant. Han blev inte nöjd men lyssnade på mig. Tycker det är så hemskt att Emilia är så liten och dom springer runt och inte ser sig för. Näe nu ska jag försöka få i mig någon mat och byta kläder.

Skriver senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0