Yeey

Nu känns det som våren har kommit för att stanna i Bjuris. Det är till och med varmt i luften. Jag och lill gumman sov länge imorse. Så vi hann inte med så mycke lek innan dagis. Jag gick oerhört sakta upp för backen. Hon vart ledsen då jag skulle gå.. då ville jag inte gå. Men vad gör man? IMORRN ÄR JAG LEDIG!!! och jag ska vara ledig även om någon ringer och frågar om jag kan jobba. Fast jag har så svårt att säga nej. Nu har jag mycket att stå i innan klockan slår 13.00 och jag ska infinna mig på jobbet. Ska tvätta, hänga och vika tvättt.. dammsuga hela lägenheten.. städa undan, äta. Jag kommer inte hinna hälften eftersom jag sitter här. Men det skulle vara så skönt att slå upp ögonen imorrn och allt är gjort. För imorrn ska jag och Emilia ut och leka, gå prommis, kanske se majbrasa också. Bara ha roligt hela dagen, jag ska inte ens ha på datorn. Jag ska ägna all min tid åt min prinsessa, mitt allt!

Måste ringa till chefen och fråga om schema inför sommaren för dagis ville veta. Näe nu ska jag göra ett ryck.
Trevlig dag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Är du ledig något torsdag-söndag? jag kommer ju till Bjuris :)

2008-04-29 @ 16:50:21
URL: http://evesve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0