ännu senare..

Nu har vi ätit middag och badat. Eftersom jag kommer att vara solokvist ikväll ska jag ha sex and the city mataraton, det ser jag framemot. Ska krypa ner under filten och dricka te och skratta. Om vi blir förkylda igen blir jag less.. är det meningen att man ska gå förkyld halva året eller?
Fick syn på tuffa mössor på denhärsidan "Gegamojja Pirate" hade jag haft en pojke hade jag inte tvekat en sekund. Men jag är nästan lite sugen att köpa en till Emilia ändå..Har ju redan beställt en rosa hello kitty, men den här är snäppet tuffare. Eller varför inte följa Frida och köpa en till mig själv. Eller ännu bättre hela familjen. haha! Bäst att köpa likadana träningsoveraller då jag lix är igång.
försökte mig på en bild men den gubben gick inte. Nu ska jag mysa med sessan innan hon ska sussa. Imorrn äre jobb och dagis igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker absolut att du kan köpa den till Emilia, ingen tror nog att det är en pojke bara för mössan!

2008-08-19 @ 11:22:28
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0