Bitch varning

Jag är surare än surast. Förkylningen börjar sakta men säkert bryta ut, min kväll i sängen igår samt ett x antal koppar te som bara gjort att jag fått springa och kissa hundra ggr har inte hjälpt. Vi har ätit pizza ikväll, Emilia åt dock spaghetti och kättfärsås. Det där skrev jag mest bara för att ni inte ska tro jag är en dålig mamma som bjuder mitt barn på pizza typ 1 gång i veckan. Det händer, ja men idag blev det "vanlig mat".
Nu till dagens höjdpunkt!: Jag har köpt alla sex and the city säsonger.. för 995 kr tro jag det var. Såå underbart. Jag älskar den serien. Nu ska jag sluta prata om satc.. antis nämnde att de vart mycket av de i min blogg. tar de som att det är dags att sluta.. som kanske med dagens outfit, har jag redan slutat med. happy?
Imorrn ska jag inskolas på min avdelning.. 7-16.30 känns kul, alltid kul med nya ansikten.
Nu har jag dåligt samvete för att jag vart sur mot lill gumman & älskling. fan, ja är kass ibland.

Nu dusch sen lite tv/dvd..
Såå jag säger som så- hanä!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah, man måste vara sur ibland så folk kan uppskatta när man är glad!

2008-08-20 @ 20:42:27
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, ja, jag är oxå frälst av SATC.

MEN, jag köpte min box för 699... kanske du har mer "lull-lull" i din box!?

Ha det så bra på nya avdelningen!

Kram Maria

2008-08-21 @ 10:53:00
URL: http://mariathomasson.blogg.se/
Postat av: Emma

Du borde vara världens lyckligaste människa som äger hela serien!? :)Jag blir avis!

2008-08-21 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0