chokladsöndag

Jag fick sovmrogon imorse, en låång sådan.. men det berodde på att Emilia var vaken till kl. 22.00 igårkväll vilket inte är vanligt. Iaf behövde jag varje minut sömn. Känner mig rätt pigg, men fortfarnade slö. Börjar jobba kl. 15.00 alltså om en timme typ. Känns jobbigt. Har bakat chokladbollar.. nu är dom i kylen för att om en stund avnjutas. Jag har tjuvsmakat en. Iaf sista dagen på semester vikariatet. Har några strö dagar till i Agusti, men inte många. Är lite sne över att jag inte blev tillfrågad om att få jobba när några har semester, borde ju ha någon slags förtur i och med att jag snart är fast anställd men icket. Jag som till och med sa att jag ville jobba mera efter sem perioderna va över. Men nu ska jag inte vara bitter, kan ju se det från den ljusa sidan också.. och då är det ju inte helt fel med lite semester innan hösten.
Hoppas min kära sambo vill komma hem innan jag börjar, annars måste jag gå ända upp till svärfar och sen ner igen, det betyder typ att jag måste gå snart.

Nu ska jag och Emilia mumsa i oss en chokladboll.
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0