Ett barnkalas och kräftkalas senare..

Har jag en övertrött dotter som nu ligger i sin säng för att sova. Jag är solokvist hemma och belive it or not jag dricker fanta och inte snaps ikväll. Jag ska upp och jobba imorrn, känns så skönt..(att vara nykter, inte jobba hehe) ville inte vara kvar på kräftkalaset. Kände mig en aning utanför då alla satt och höjde glasen och blev rödare om kinderna. Emilia var mer vild än lugn och jag fick springa runt i huset och jaga henne vilket i sin tur resulterade i att jag inte fick i mig alltför många kräfor.. men inte för att jag deppar. Nej!
Käner mig matt.. en aning ensam. Skulle va hel nice med en kram, eller bli kramad hela natten. Men jag är ju solo. så ja, i guess det blir lite av den varan. Men samtidigt har jag min sex and the city box så jag kommer inte känna av att jag är ensam ikväll. Jag ska snart krypa ner i soffan och slå igång dvdn.

åh känner mig konstig, halv ledsen fast jag inte har någon anledning.. eller har jag kanske det? Det är konstigt hur saker och ting är. Eller hur jag kan vrida saker och ting. Hel skumt. Antingen har tröttheten en inverkan och eller alla hormoner som ökar en viss tid under månaden. Jag vet inte...
Näe nu äre färdigskrivet för ikväll!
Don't look back in anger..


Kommentarer
Postat av: Svägerska

Vars var ni på kräftkalas? :)

2008-08-24 @ 00:46:07
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0