Glad nyhet!

Min telefon fungerar igen efter badet i vatten glaset. Jag hör till och med bätttre än förut.. jag är happy =D Nu kan farmor få tillbaka sin nokia. Jag och sonyericsson är äntligen tillsammans igen.
Det är tisdag och Emilia vaknade tidigt.. vi har legat i soffan och Emilia rivit ner en blomkruka i soffan, andra gången på några dagar och hon tycker det är roligt. Men det tycker inte jag. Svart jord överallt på min vita soffa.
Vet inte vad vi ska göra idag, Malin och Nikki skulle komma förbi snart, snacka om morgonmänniska som orka fara te byn den här tiden. Jag har inte ens klätt på mig eller Emilia. Vi slappar en srund till.
Nu ska jag lägga mig i soffan igen.
skriver väl senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0