hejsan svejsan

Måndag och jag har vart en trött zombie på jobbet.. brukar inte va slö, men idag va jag verkligen slö.
Har börjat äta vitaminer, orkar faktiskt mer.. idag har jag jobbat till 16.30, hämtat Emilia från dagis utan vagn och bil så det blev en del gnäll. Lagat middag, ätit, diskat bort, vart på ica och handlat, lagt Emilia och vikit tvätt. Allt det här brukar jag oftast inte orka utan att bli irriterad och sur på vägen men nu är jag inte ens trött.. Jag tror det är vitaminernas förtjänst! Hur bra är inte det.. en pigg mamma som orkar med allt =) hoppas det håller i sig! Jag har slutat snusa nu, de ni! Man ska ju aldrig ropa hej för jag har ju slutat ett x-antal ggr förut men börjat igen. Tjuvrökte en cigg idag.. kan jag erkänna. Töntigt. Men jag är påväg mot ett sundare liv, synd bara att sötsuget ökar enormt när jag är utan nikotin. well well, har just tryckt en 100 grams euroshopper, den är god och bäst av allt.. billig!! ;)
nu ska ja städa lite. det är hemskt kul!
work imorrn 7-13.30 sen är jag ledig 2 dagar. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0