Jag är inte tråkig

Utmaning

Mina favoriter:
Klädbutiker: H&M och Gina Tricot
Inredningsbutiker: IKEA, öhh sen ha ja ingen aning
Stad: Umeå
Dryck: Te & Cola
Musik: de mesta på diggilistan
Tv serie: Sex and the city
Film: Kärleksfilmer och svenska kriminalare
Träning: Jag har aldrig tränat och kommer förmodligen aldrig göra det (simma samt prommisar räknas det?)
Bakverk: ALLT! Mycke klet
Glass: Daimstrut

Blev utmanad av Lina
och jag utmanar: Madde, Mia & Frida

Har tagit paus i satc tittandet, grejen är att jag vill att carrie ska vara med big och inte aidan. iof kanske aidan är snäppet bättre. men big är ju liksom the big love, right? Är inne på säsong 4. kanske måste fara och se bio filmen, hörde något rykte om big & carrie.. and that's the way it is!
jag kanske borde sova mest utav allt nu. yes så blire!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du är ju underbar. Och hooked på sex and the city.

2008-08-22 @ 10:18:04
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Mia

åh, det här jag genast göra

2008-08-23 @ 10:35:56
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0