Kursdag

Daniel bjöd på lunch. Kött och kroketter, vitlöksbröd och bea sås. Sen for vi på kurs, paliativ vård. Väldigt intressant faktiskt. Sen när jag skulle gå från kursen, väldigt självsäkert trippade jag över vägen när... jag halkade, ja ni hörde halkade men på vadå? jag vet inte men jag höll formligen på flyg å skall på vägen utanför kiosken. Värst av allt var att Daniel & Erik kom åkandes i bil bakom mig. Very nice. Ännu bättre att jim, pattis jim står och småflinar.. tur att jag är ganska obrydd after all så jag skrattade och sa "hehe såg du att jag höll på ramla" men ingen kunde väl undgå det. Till saken hör att jag har skor som klickar då man går.. men det är ingen klack. Jag hatar att alla hör då jag kommer och går. Jag antar att jag inte är någon high heel girl. Heller inte look at me girl. Det måste sett ruggigt roligt ut då jag flaxade med armar och ben för att återfå balansen.

Vi har ätit go middag för att vara torsdag. På menyn stod köttsoppa men det blev kött, kroketter och rödvinsås. Dock inte jag som bestämde eller lagade. Har messat både Antonia & Malin men aldrig någonsin har jag kännt mig mer dissad.
Känns som jag är i en känslomässig svacka. Vi pratade om hur viktigt beröring är idag på kursen. Då kom jag å tänka på en dag i 8an eller 9an på HK:n att jag sa till Sarat, "Sara, har du aldrig kännt att du ba vill ha en kram?"  Då kom hon med öppna armar emot mig och gav mig en kram. Det är skönt att kramas, det borde man göra oftare.. eller i alla fall ta i folk. Kom och tänka på det då jag satt på mötet att jag har knappt tagit i någon i detta rum fast jag tycker om dom så mycket. Eller jo Daniel och Helena har fått sig en kram eller två eller tre då jag var lite glad i hatten. Kom och tänka på att jag knappt tar i mina vänner längre heller. Dom som har gett mig all beröring innan pojkvän och barn. Shit jag känner mig som en stel svensk nu.

Förövrigt kan jag ju berätta att jag tryckt i mig en påse gott och blandat creemy, det var oerhört smaskigt. Högtalarna på datorn har gått sönder, piss.
2 minuter senare: HAHA nu ska jag erkänna nå väldigt pinsamt.. högtalarna har inte gått sönder.. kontakten var utdragen. Jag som var så arg igår.. hehehehehe. Jag är kass.
Men då är det ju positivt att jag kan lyssna på musik och se sex and the city i sängen.. jag är inne på final season of sex. På måndag blire bio i guess.



Imorrn äre back to work igen 7-16.30 och sen är det helg.
Nu messa Antis, yes!!!
have a great night!


Kommentarer
Postat av: Sarat

Åh Emma, jag känner mig lika sentimental som du. Jag är hemma i mitt flickrum och det är mitt i natten. Får jag komma och hälsa på nån dag? Då kan vi kramas och lyssna på Insania? Kanske ta nån snus eller två?

2008-08-29 @ 00:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0