Min telefon är död

Emilia har badat min telefon, det stod ett vattenglas på mitt nattduksbord och vips så låg telefonen där.. har nu tagit ut batteri och sim kort, den ligger på tork. Frågan är ju om den kommer leva igen.. jag blev arg, men mest arg för att jag blev arg, för Emilia förstår ju inte att den går sönder för att den blir blöt. Den är 1,5 år gammal.. jag hör inte vad folk säger för det är så dåligt ljud pga att Emilia haft den som bitleksak tidigare. Hoppas den vill fungera igen.. känns tungt att köpa en ny. Har ingen hemtelefon heller så jag känner mig väldigt okontaktbar.

Jag är trött idag, har legat kvar i sängen länge.. kanske därför Emilia gått lös på allt hon hittat. Slitit sönder receptboken, kastat allt som legat inom räckhåll på golvet, tömt nattuksbordslådor, slagit, nypit mig i brösten och hoppat på mig. Har sagt nej nej nej, men hon har bara flinat åt mig. Jag är helt enkelt en tråkig mamma denna morgon. Nu sitter jag med lite halv dåligt samvete. Fan. Nu sover min sessa, kanske jag ska göra samma sak så vi vaknar lite gladare nästa gång. Bra idé! Dagen är väldigt oplanerad.. ska hitta på nå roligt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det är ju underbart när sådant händer. Hoppas den torkar och går att använda, min var en sväng i skurhinken för ett tag sedan och den fungerar si så där nu. Hör lite dåligt bara.

2008-08-14 @ 11:30:38
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: annah

fy va tråkigt. Vår hemtelefon som jag trodde blivit paj av åskan visade sig i ställetr vara ett fel på hela telefonledningen och Telia är inte snabba på att fixa...

Är mer en hemtelefonsurrare än mobilsurrare...

2008-08-14 @ 16:52:20
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0