Nokia 3310

Det gick några timmar utan mobil innan jag fick nog, klarar inte av att vara så okontaktbar. Har lånat farmors telefon av märket Nokia 3310. Samma som min första mobil, känner mig som 13 år igen.. för så gammal var jag då jag fick den. Känner mig inte lika tillfredställd som med min SonyEricsson men jag för nöja mig med den så länge. Det återstår att se om den klarar sig, min sambo har försökt fixa.

Idag har jag och lill gumman vart i lekparken, sen ha vi inte gjort så mycket eftersom vi somna om och sov halva dagen. Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa nya numret av mama som kom idag, sen blire städ av dasset.

bild få ni imorrn. adios!
PS. Bra MF att du håller dig uppdaterad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0