Onsdag

Vår dag började kl. 07.00 låg kvar i sängen ett tag, sedan upp och duscha för att följa med Mf till city. Vi åt lunch på Hedwigs Hörna tro jag det hette. Jag tog grillkorv och pommes och Emilia pannkaka med mjukglass och sylt. Emilia drog vinstlotten, jag nitlotten vad det gällde maten. Handlade en ny börs, va tvungen att härma mf och antis. Sen blev de nya moccasiner till Emilia och sockar samt strumpbyxor. Hem igen och skrik i bilen, Emilia grät för att Nicole gjorde det och jag satt mitt emellan och försökte konversera med Mf vilket va lite omöjligt, tjejer har röstresurser alltid!
Sen kom mamma förbi, vi for sedan upp till farmor och åt middag, köttsoppa och våfflor, mums. Nu sover min lilla gumma och jag går runt i lägenheten och plockar. Ska lägga mig framför tvn, ska bli skönt. Hoppas på bättre väder imorrn för idag har det öst ner precis hela dagen. Mitt hår är oerhört lockigt idag alltså.

auf wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: mia

känns att sommaren är på väg bort, inge kul.



jo, det blir vännäs

2008-08-13 @ 20:51:48
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0