puss

Emilia och jag har nästan nyss kommit hem från city. Samåkte som det så fint heter med pe & mf .. Jag har trängts mellan 2 bilbarnstolar, så jag har lite ont i rumpan, men finns det hjärterum så finns det stjärterum =) När vi (eller jag, emilia sov) klev in genom dörren möttes vi av herr parfym blandat med ciggarettrök och rödvin. Herrarna mötte vi förresten utanför lägenheten på väg på party. Jag har plockat undan lite disk i fritösoset.. blev lite nyfiken på va de har ätit. Själv har jag ätit en utsökt middag, antonia hade gjort tortillas fyllda med keso, kyckling, svamp och lök och massa gött =) trevligt sällskap va det också. Emilia har haft riktig fest, smaskat vindruvor hela kvällen.. men det vart sent för henne.. va som grinig och trött de sista timmarna. Nu är även jag trött... ska faktiskt lägga mig och bara njuta av att det är helg och att jag är ledig!
Underbara känsla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0