Snabbmat och godis

Har jobbat 7-16.30, inte lika trött idag.. sov på min timmas rast. Lugn dag egentligen. Kul att Daniel & Susanne är back on work. Kom hem och gjorde sån där pasta carbonara färdig i påse.. men jag orkar verkligen inte ställa mig och skala potatis eller liknande. Ja må va slö, men sån är jag. Gick hem för alla 3 så det var ju bra. Har "unnat" mig lite godis och tuggummi.. det där med att unna mig själv götta har jag inga som helst problem med. Jag njöt verkligen av de första godisarna nu trycker jag i mig vilket kommer resultera i ond mage. Bland godisarna i påsen finns Refreshers som för mina tankar till Tannbergskolan i Lse.. kostade två spänn? och dom åts ofta mellan rasterna, gav en lite extra energi innan tunga geo lektioner.. ja mena man va ju för snål för att köpa en daim eller japp, den där lill kiosken va förbaskat dyr btw.
Nu har jag inge mer jobb förrän den 25e.. så jag har mer eller mindre semester. Kan ju tänkas någon blir sjuk eller så.. då kommer jag ju att jobba men helgerna hoppar jag gärna över. Något slags socialt liv måste man ju få ha när alla andra är lediga.
Ärligt känns det skönt nu, har vart små bitter över att inte ha jobba fram till första september men jag mena pengar är inte allt här i världen. Jag ska verkligen ta vara på denna tid och umgås med mina vänner/familj och leka me min prinsessa varje dag =)


Har lagt Emilia, hör hur hon ligger och pratar.. hoppas hon inte vaknar kl. 04.00 som i natt.. då va man lite sleetn =P Det pratas om surströmming på jobbet.. när folk frågar om jag tycker om det vet jag egentligen inte.. måste ta reda på det. Nog för att det luktar f*n men. Har smakat men kan inte minnas om ja tyckte de va gott eller inte.

Nu ska ni få lite pictures:

Emilia i gräsmyr


Loke äter macka

Elias, Loke, Emilia & Jag på picknick

Loke & Lina på picknick


Emilia gillar att dra ut alla filmer ur skåpet

Emilia äter välling innan läggdags ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder. Njut utav din lilla semester nu, det är du värd! =D

2008-08-13 @ 11:39:39
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fina ni är!

2008-08-13 @ 12:17:25
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, sötaste ungen i världen!

Tillbaka i bloggandet igen... samma adress, samma liv! :-)

Kram MAria

2008-08-13 @ 14:15:04
URL: http://mariathomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0