Timmar

Jag är hemma på timmar, ska tillbaka på jobbet kl.16.30. Emilias farmor & farfar ha vart här en stund, sen har vi ätit makaroner och köttbullar. Nu hoppas jag Emilia vill sova så jag kan sova en stund. Jag är hel slut. Höll på kvävas imorse på jobbet. Värsta hostattacken, och jag kunde inte andas in.. sprang in till Daniel och Hans-Roland och flämtade jag kan inte andas.. dom såg paniken i mina ögon och visste inte riktigt vad dom skulle göra. Men det släppte, för annars skulle jag inte suttit här nu.
Klockan 05.00 ringde det på dörren imorse, jag möttes av två män som var väldigt glada i hatten. Idag är dom inte glada utan ligger mest i soffan.. undra vad det kan bero på? =P
Nu är det min tur att ha lite lugnet före stormen..
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0