torsdag

God morgon, jag vill så gärna sova idag men upp och hoppa kl. 07.00. Känner mig slö, tur jag är ledig. Vet inte vad som står på planeringen idag.. ska kasta ut vårt glasbord som vi har i tvrummet. Hemska kanter och skitigt jämt. Får bli ett vitt ikea lack bord. Kanske inte passar till de vita sofforna men det skiter jag i, det gör inte bordet vi har nu heller. Emilia har somnat om, kanske ska jag också göra det.. eller så kanske jag kan platta håret som jag inte gjort på flera veckor nu. Jag måste dammsuga tvrummet och sovrummet.. men oj vad drygt det känns. Ska jobba ihelgen, sista dagarna på semester vik. Sen har jag fått 3 dagar jag ska jobba innan jag börjar tjänsten.. så jag kommer ha lite semster. Hoppas dock det blir några fler jobb dagar.
Det rullar på kan man säga. Har ingen blogg energi nuförtiden..

Förresten ska jag sälja en soffa någon intresserad?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Läser din blogg lite nu och då och det

känns som om du har väldigt många "måsten"

eller iaf vad du intalar dig att ha. Tvätt

och mkt rutiner.. När lägger du ner tid på

bara dig själv?

Tro att du behöver det för att hitta mera

energi och ditt harmoniska inre!

Lycka till!

2008-08-07 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0