Tråkig

Jag är tråkig som inte orkar med utmaningar för tillfället. Sorry men jag har knappt ork att sitta här, öga svi och jag är kass för jag inte sovit  mer än 5 timmar/natt denna vecka. Det är sex and the city som håller mig vaken, jobbet tar energin. Idag bjöd mamma på middag, hur skönt som helst när man jobba till 16.30. Imorrn ska jag jobba igen men bara 7-12 så det är soft. Sen ska jag handla present till lill loke som bli 1 år imorrn. ojoj minns när lina kom hem till oss och visa upp han, jag höll i han och tänkte guu vilken lillis. Nu har han kommit ikapp Emilia =) jag ser fram emot kalas och lite socialt liv på lördag. Sen är de ju inte dumt att få äta tårta ;)

näe nu äre dags, dusch och some good girls!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Emma lugna dig med sex and the city lite, skär ned något avsnitt per kväll så du får din skönhetssömn =D

Ser också fram emot Lördag! =)

2008-08-21 @ 21:39:09
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0