hello friday

Godmorgon!
Emilia och jag vaknade vid 9.. det ska man inte klaga över, kunde ju ha vart kl. 6. Vi har lite morgon mys och äter chokladbollar (bra mamma haha) som jag ställde mig och gjorde kl. 22 igårkväll, energin kom nog ifrån att jag skulle få stilla mitt sötsug 30 min senare. Sen såg jag potatishandlaren.. hehe rolig film. Idag vill jag göra något roligt, tänkte hälsa på Diana men hon var inte hemma.. sen har jag inte kommit längre, men jag vet ju inte om jag har någon bil heller. Det är fint väder och jag känner hösten. Tycker inte det känns så länge sen som de va höst. Men tiden bara springer iväg. Emilia börjar bli stor. 1,5 år.. Lilla gumman. Förresten försöker jag få tag i bvc, måste ha en tid för 18 månaders kontroll. Såklart när man försöker få tag i någon människa i denna kommun är det utan någon vidare framgång.

Helgen står för dörren och det betyder såklart lite helg städ men jag tar det piano. Är så skönt att vara ledig jag bara njuter..
Lite pics från igår:

gullet gungar





Näe om man skulle leka lite me sessan och göra mig iordning, om någon rolig vill hitta på nåt kan denne höra av sig.
adios amigos y amigas.

Kommentarer
Postat av: mia

hon är så himla söt :)

2008-08-15 @ 12:06:04
URL: http://miabeccau.blogg.se/
Postat av: Lina

Hösten kommer när löven börjar skifta färg!

2008-08-15 @ 12:44:20
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Fina bilder på söta barn.

2008-08-16 @ 18:47:39
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0