2008

Gjorde ju en i fjol så nu är det dags igen..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till hus

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga i år heller

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Anna fick Ola, Malin fick Nicole, Linda fick Wilhelm, Jessica fick Bianca, Antonia fick Kevin, Diana fick Tim. hm ha jag glömt någon?

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
zero.

Är det något du saknar 2008 som du vill ha 2009?
Ny barnvagn?

Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
Det är många, alla Emilias framsteg och såklart dagen jag plussade :)

Vad var din största framgång 2008?
Fast jobb

Största misstaget?
?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej bara förkyld

Bästa köpet?
diskmaskin

Vad spenderade du mest pengar på?
köks Inredning

Gjorde något dig riktigt glad?
Emilia, bebis, Marcus, familj, vänner.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Takida-Handlake village, Wyclef jean kenny rodgers-dub plate, ella el la, Rihanna-Take a bow, Lady gaga- just dance, poker face m.m m.m.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :D

Vad önskar du att du hade gjort mer?
?

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
?

Hur firade du julen?
Inte jul än men det kommer bli med familj & släkt i dagarna tre =)

Blev du kär i år?
Nyförälskad i Marcus

Hur många one night stands?
Men noll

Favortiprogram på TV?
Idol 2008

Bästa boken du läst i år?
Jag har inte läst någon i år :O

Största musikaliska upptäckten?
hm vet ikke

Något du önskade dig och fick?
Bebis i magen :D

Något du önskade men inte fick?
nope

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jobbade

Vad fick dig att må bra?
Emilia älskling, Marcus, mamma, pappa, brorsan, vänner..

Vilken kändis var du mest sugen på?
haha sorry vin men du är petad från platsen, jag måste säg Robbie Williams, eller Kevin Borg kanske? :P

Vem saknade du?
Min mormor

De bästa nya människorna du träffade 2008?
Hm, har ju lärt känna vissa bättre nu än förr, så jag säger alla mammor, ingen nämd ingen glömd =) Även alla kollegor på bjureg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0