Bilder

Jag har jobbat till 12, va rätt kul dag.. sen har jag ätit köttsoppa och softat, nu sover lillan och jag ska städa lite. Här kommer blandade bilder, från helgen och tidigare enjoy!:

ser tjockis ut v. 22

Love

Emilia masserar mormor :)

äntligen adventsgran :) tack älskade mor&far ni är bäst!!

love & robert på hotelle

mårten, johanna och jag

Sigrid klipper lill älskling =)

ego bild

antonia och emilia

såå nu blire städ, imorrn hoppas jag få träffa antonias lilla kille :D puss antonia, du är så fin!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad stor du är denna gången.. eller det kanske var likadant sist minnet sviker. Fin var du iaf =)

Går Marcus upp i vikt med dig även denna gång? =)

2008-12-08 @ 17:39:18
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: annah

blir impad av att brorsan har bländande vita rena strumpor på sig hahaha.

Jag har tid 10.30, du då?

2008-12-08 @ 18:40:32
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0