Busy day

haha jag har inte ens hunnit sitta vid datorn :P iaf har Emilia vart på dagis mellan 9-12, tomten kom och barnen fick godis. Då passade jag på att städa och tvätta bilen uppe på volvo. Hade en friskluftsmask eller vad det heter för jag mår dåligt av avfettningslukten, marcus & bosse höll på skratta ihjäl sig då jag kom och gick med den för nyllet! Sen blev de lunch och sen kom mamma och fika, nu sover Emilia och jag ska förbereda kvällens middag - lasange, blir gött det. Ikväll blir det att klä julgranen tror jag, trevligt =D slänger väl upp en bild eller två senare om tillfälle ges.
adios amigas y amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni in till stan på fm eller em? Vill du ta en fika med mig och syrran? se stormagan =D

2008-12-18 @ 21:01:12
Postat av: Anonym

Det är Lina som kommenterar btw =)

2008-12-18 @ 21:04:08
Postat av: Lina

Hehe det går inte att kommentera på det övre inlägget. Jag ska jobba kväll imorgon så jag åker inte in till stan. Tar det på Lördag istället.

2008-12-18 @ 22:48:14
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

Går fortfarande inte att kommentera där uppe haha.. Söt Emilia var i glittret, såg ut som en liten diva =)

Nej på Johannes, på sol får jag ju aldrig jobba =P

2008-12-19 @ 11:24:25
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0