Dan före dan före dopparedan..

Jag har inte sovit många timmar i natt, älskling for kl. 05.00 imorse och jag hoppas hoppas hoppas han hinner hem innan jul. Jag ville ba grin då han fick veta att han skulle iväg en sväng.. fatta va långt det är att köra =/
Så min stubin är inte seciellt lång just nu, Emilia vaknade vid kl.8 så de va ba å kliv upp och se mussepiggs klubbhus till Emilias stora glädje =) nu har jag renbäddat sängarna och ska dammsuga och tvätta lite, och även tvätta mig själv. Sen får julen komma. Ska gå hem till mamma och hjälpa hon & brorsan att göra julgodis och köttbullar och så. Blir nog trevligt. Så jag ska lägga på ett kål nu. Jag är lite seg som vanligt.
Hoppas ni alla har det bra!!

Årets julkort


Emilia jul 07

GOD JUL ÖNSKAR MARCUS, EMMA & EMILIA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0