Dan före dopparedan

23 december, endast 2 timmar till min man kommer hem, förmodligen utslut men såå välkommen. Jag längtar, paketen ligger inslagna under granen och julkänslan finns. Känns som det kommer bli en trevlig dag och kväll imorrn =) Längtar till Emilia ska öppna sina klappar =D
Morfar är hemma från sjukhuset , han sover på soffan.. skönt att han fick komma hem iaf.
Nu ska jag äta go mat som brorsan har gjort, fläskfilé som rullas runt krustader och cantado ost typ samt potatis gratäng, sen ska jag och lillgumman hem. Bada, mysa och välkomna pappa. Sen är julafton kommen.
Kommer förmodligen inte blogga imorrn såååå....

GOD JUL alla mina vänner och alla som jag känner!

Kommentarer
Postat av: Erik

Tack och god jul på dig också Emma. =)

2008-12-23 @ 21:57:02
Postat av: Lina

Merry Christmas =D

2008-12-23 @ 22:55:16
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0