dance like this

Jag har just ätit upp en twix (f.d raider) undra varför den bytte namn egentligen? i hopp om att få lite energi, jag är så matt i kroppen. Som vanligt vart de ju noll och ingenting av min planerade städning så jag kanske ska ta tag i det nu. Har nyss lagt lill gumman, hon ha minst sagt vart lite tjurig ikväll. Sen hade jag tänkt slå in lite paket och julmysa.. men vi får se hur länge jag sitter här innan jag får mitt ass härifrån. Daniel ska hämta mig innan kursen imorrn, han är snällisnäll, typ världens snällaste skulle jag tippa på =D jag är lazy, + att jag inte vill komma själv.. det är inge kul. jag vet jag är löjlig.

Jag måste erkänna att jag var på väg upp på dansgolvet i lördags, jag älskar att dansa.. och tror till och med att jag är bra på det =P haha det har jag minsann fått höra på hotellet av bla en afrikan som ropade till mig en kväll då jag skulle lämna hotellet "hey girl, you´re a really good dancer" well thäänks sa jag då helnöjd!! =D

När dessa låtar spelades va jag nära såååå nära, men vem hade velat se en gravid osmidig nykter tjej skaka rumpan? Jag tror jag bara jag har the moves med någon promille i blodet.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, jag är också en sån där som inte vill komma själv på sånna saker. Så jag kan vara löjlig med dig på håll =)

2008-12-09 @ 14:14:24
URL: http://lindahllinda.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja just det, så hette de förr.. så fort man glömmer sånt =)

2008-12-09 @ 17:07:54
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0