En vecka till julafton

Ja, det känns som att det finns en del att göra fram tills dess. Men som tur är, är jag världsbäst på planera. Därför har jag bestämt att imorgon tors eftermiddag, möjligtvis kväll ska jag fara och hämta julgranen och klä den. Sen fredag blir det city för att inhandla de sista klapparna. Eftersom jag vet vad jag ska köpa till de som är kvar kommer det att gå fort (man kan ju hoppas iaf) Sen är det jobb som gäller för helgen, sen kan jag njuta av lugnet fram till jul =)
Nu får inte planeringen spricka, för jag har inte lust att åka in i sista minuten dagen före julafton, nej nej, går inte.

Nu ska jag gå och titta på kanal 5 som visar en dokumentär om en man som är gravid, kan bli intressant.


gokväll!

Kommentarer
Postat av: elin

Vad fint hår du har =)

2008-12-17 @ 23:53:19
URL: http://ellnernorberg.blogspot.com
Postat av: Anna

De går inte att kommentera inlägget ovanför, så jag lägger in kommentaren här! :p



Vilken söt kula du har! Grattis, kanske lite sent.. men ;) Hur får du må?

2008-12-19 @ 11:40:37
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0